کارت بدون تماس پی وی سی contactless card

مرکز پخش کارتهای مغناطیسی و هوشمند بدون تماس

کارت بدون تماس پی وی سی contactless card

مرکز پخش کارتهای مغناطیسی و هوشمند بدون تماس

کارت RO-125 طلایی



کارت RO-125 طلایی



کارت RO-125 طلایی نوعی کارت فقط خواندنی یا Read Only می باشد که از جنس پی وی سی PVC تولید شده است و به رنگ طلایی ارائه شده است. کارت RO-125 طلایی به یک چیپست مجهز شده است و دارای یک کد ثابت چند رقمی می باشد. ضخامت کارت RO-125 طلایی در حدود 760 میکرون می باشد و فرکانس آن پایین LOW FREQUENCY است.



موارد استفاده کارت RO-125 طلایی


از کارت های RO-125 طلایی در کارت هایی از قبیل کارت های شناسایی، کارت های پرسنلی و کارت کنترل دسترسی استفاده می شود. کارت RO-125 طلایی حاوی یک فرستنده و یک مدار آنتن می باشد که در چهارچوب یک کارت شناسایی استاندارد ایجاد شده اند و می توان آن ها را چاپ یا پانچ نمود.



ویژگی های کارت های RO-125 طلایی


کارت RO-125 طلایی از جنس پی وی سی یا پلاستیک تولید شده است که قابلیت چاپ دارد و ابعاد آن معادل 8.5*5.4 سانتی متراست. پردازنده ای که روی این کارت تعبیه شده است از نوع RO یا فقط خواندنی است و دارای فرکانس کاری  125 کیلو هرتز می باشد.



عملکرد کارت RO-125طلایی


کارت RO-125 طلایی از طریق امواج رادیویی با دستگاه کارتخوان ارتباط برقرار می نماید. بنابراین جهت انتقال اطلاعات موجود روی تراشه نیازی به تماس فیزیکی کارت با دستگاه کارتخوان نیست و اطلاعات توسط امواج رادیویی منتقل می شوند. به عنوان نمونه کارت RO-125 طلایی بدون هیچ نوع تماس فیزیکی با دستگاه اقدام به انتقال اطلاعات و انجام تراکنش مالی می نماید.


کاربردهای کارت RO-125طلایی


در راستای استفاده ی مناسب از کارت RO-125 طلایی می توان بر روی  آن عملیات چاپ و شخصی سازی انجام داد. همانگونه که بیان نمودیم این نوع کارت ها برای استفاده در مواردی مانند کارت های شناسایی پرسنل و کنترل دسترسی بسیار پرکاربرد هستند. کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت حضور غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت شهروندی، کارت وفاداری، کارت گارانتی، کارت ویزیت، کارت مشخصات محصول و غیره از این نوع کارت ها به شمار می روند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.